Min Bächliwäg

Hoi zäme, ich heisse Nuri, ond wohne do am schöne Bächliwäg. Bi dene hochsommerliche Temperature gnüss ich de Schatte vo de Bäum onds s Rusche vom Bächli. De Wäg öberwach ich ond passe uf, dass keii Schandtate triebe werdet. Do chan au jede Hund verbii laufe, ich bliebe legge. Höt esch sogar en Jogger extra för mech usgwieche. DANKE! Also, wenn ehr mech xend: Me dörf mech gern au mol streichle, uf kein Fall füettere- mis Büsimami Ursi lueget exzellent zu mer. Vellecht xeht mer sech jo mol…es liebs Miau vo mer de Nuri.

Ursi Depentor